Sega vintern....

Det känns ganska skönt att vi går mot ljusare tider nu tycker jag...
Det är fortfarande vinter, men ljuset räcker nästan ända fram till 17.30 det gör ju så att man får mer energi, orkar ta tag i saker på ett annat sätt, hästarna kan va ute längre m.m
Snart börjar hästarna fälla sin vinterpäls, så jag vet vad jag har att göra kommande tid iaf! Hjälp, vad mycket päls dom har!
Ja, det är iaf skönt när pälsen är borta och gräset börjar växa och man släpper hästarna utan täcken (dom som har det på vintern) Hästarna blir sååå lyckliga då!
Ja alla årstider har ju sin charm, Jag är just nu mycket nöjd med att det inte finns nån lera i sikte...Rena hästar!



Fina Charmtrollet Wendy!


// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0