Promenad x2

Tanken från början idag var att vi "bara" skulle ha träns träning med 2 -åringarna, men vi tog en liten promenad också.. Eller ja, jag vet inte om det var så mycket till promenad egentligen, Både Greta och Vissla tyckte det var MYCKET roligare att gå på 2 ben, sparka bakut och småtrava bredvid en.. :P Jaja, tror det finns en aning överskottsenergi hos dom båda, då dom inte rör sig så mycket i hagen,  det är både halkigt och ojämt underlag där just nu. Får väl låta dom busa av sig lite i ridhuset nån dag snart! Iaf så lugna dom ner sig efter några varv i paddocken, men den mesta motionen fick jag och Camilla, det är jag iaf säker på! :D
Men det gick sprättlätt att tränsa båda två idag, t.o.m Greta ! Det tar sig! Några steg framåt, några steg bakåt, Blir säkert bra i slutändan !

Även Julia fick sig en promenad på vägen in från hagen, vi gick i lillskogen och fältet precis bredvid. Julia är så snäll så snäll hon, fast hon var pigg och traskade på friskt framåt denna kyliga torsdagseftermiddag!

Blev en ganska lång dag i stallet idag, har jobbat lite ( i 3 omgångar) När jag var klar med mina hästar och jobbandet, så höll jag Emma sällskap, Hon red i pausen med Karussell ( som såg riktigt fin och mjuk ut)
Så det var nog allt för denna gång!

// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0