Hela gänget...

Hade tänkt lägga upp en bild på oss alla i förra inlägget men jag hittade ingen då. Men bättre sent än aldrig sägs det!



Bilden är från 2010. fv: Harriet med hennes häst Torpedo, Emma & Karussell, Therese & Julia och jag & Clea. 
(Bakom kameran finns Emmas pappa Anders, som titt som tätt får agera "stalldräng". Även han har varit till stor hjälp med mycket, särskilt när det gäller att snickra och bygga där man själv har tummen mitt i handen... En bild på honom dyker upp förr eller senare, var så säkra!)

När jag ändå är inne på folk som hjälper oss mycket måste jag ju även tillägga vår kära mor, som ställt upp på oss i alla år och utan hennes hjälp hade vi inte klarat oss! 



Mamma och lilla söta Bellaruss sommaren 2008.


Jag & Therese vill tacka dessa personer vi nämt för allt ert stöd! 

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0