Frisering

Härligt vårväder idag!
Tog med mej Camilla och Harriet ut till lösdriften,  tyckte nämligen det var dax för Issa att komma ur sin vinterfrisyr nu ,och bli lite vårfräsch!
Ledde in henne i lösdriften, redde ut man, svans och pannlugg, tog fram saxen och klippte av ganska mycket på svansen till att börja med, börjar bli lerigt och då kan vi lika gärna ha den lite kortare, så slipper hon trampa av den :P
Sen klippte jag pannluggen, så hon fick Gustav vasa look :D Jaja, nu ser hon kanske världen igen!
Harriet fick äran att klippa manen, ja jag vet, det blir snyggast när man rycker, men då hade vi stått kvar där fortfarande kan jag lova, hennes man är både tjock och lång! Eller var lång, nu är den trimmad och fin :)
Sen fick ju Wille sin nya grimma ,Den blå discogrimman! Kommer nog snart mista sin fina färg för att istället bli grå.....Ja är det skönt att rulla så är det antar jag! 
Det blev lite mys och pyssel med vår "vildflock" där ute i skogen idag!





Lägg märke till den snygga Discogrimman Wille har! :D

// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0