Dan före dan

Julafton imorgon och allt är ordnat och fixat, nu väntas uppesittarkväll och riktigt julmys :) Blir ett litet avbrott för att gå ut för att fodra och ta in hästar senare också, men det är bara mys det med! 
 
 
Vintrig bild på Greta
 
När jag kom hit förut så såg jag att Greta och Vissa lekte och brallade lite i snön, så gulligt när de ser lite busiga ut! Och på tal om gulligt så stod Maya och Diggan och kliade på varandra, det har jag aldrig sett att de två har gjort förut. Men det är bra att alla hästar i flocken verkar gå så bra ihop, alla kliar på alla och de delar lika på maten. Alla vet ju ändå att det är Issa som bestämmer, så det är aldrig någon som kaxar ;)
 
Nu ska jag slänga ihop datorn och inleda julen!
 
Trevlig kväll på er alla!
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0