Tisdagsträning

Tisdagar brukar betyda dressyrträning för Emma & Karussell, och efter några veckors upphåll var det idag dags för ett pass för Jenny igen. Jag passade på att slänga med även Clea i transporten när vi ändå skulle åka och red själv under tiden Emma tränade. Det jag hann se av Karussell så såg hon fin ut  och både Emma och Jenny verkade nöjda, så vi får hoppas att det håller i sig till tävlingen på söndag också!
 
Clea kändes sådär i dag, inte riktigt sådär fin som hon har varit senaste tiden. Det kändes som att hon vek sig lite till vänster och hon ville inte ta högerskänkeln lika mycket som jag ville. Men hon var rätt mjuk och fin på slutet i alla fall.
 
Diggan fick en ridtur tidigare under dagen, Therese red medans jag följde med ut som sällskap tillsammans med hundarna.
Emma innan träningen. 
 
Ha det fint!
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0