Lycka

Jag och Clea tog en ridtur ensamna ikväll. Clea gillar inte att vara själv så speciellt mycket, i stallet brukar hon bli lite nervös och vara överallt när hon står där själv. Men idag verkade hon inte bry sig alls, hon stod så snällt på gången medans jag gjorde i ordning henne. Hon kollade bara lite efter de andra hästarna när jag red iväg från gården men det var allt. Efter att ha skrittat en bit tog jag tyglarna och tänkte flytta henne lite i skänkelvikning fram och tillbaka över vägen, och då märkte jag att hon var lite okoncentrerad. Men det försvann rätt snabbt när jag börjat jobba henne,
 
Galopperade i kvällssolen på en gräsväg som går precis bredvid en kohage, kossorna stod där och betade och det såg så fridfullt ut! Sedan tog vi vägen förbi hos grannen som satt ute och grillade, och det var en riktig skön sommarfeeling att rida förbi där i det ljumna vädret när det doftade nygrillat, helt underbart!
 
 
 
//Camilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0