Lite dressyr och annat pyssel!

Har fortsatt med vårt hagbygge, det är nu klart! Alla stolpar är islagna, tråden är dragen och strömmen är på plats! Nu är det bara att ta hem hästarna! Får se när det blir, lär nog inte dröja.
 
Dressyr stod på schemat för Diggan, Clea och Karussell idag!
Jag tog en tur på Diggan först, red i skritt massa lösgörande jobb, hon blev riktigt, riktigt fin! Sen flöt traven bara på, hon var pigg och framåt ,men utan att bli "springig" som hon lätt kan bli annars, Det är verkligen en kanon fin ponny, hon är känslig, pigg och så fruktansvärt snäll så det finns inte!
 
Sen var det Emma och Camilla som fick jobba lite, Jag hjälpte dom lite med bakdelsvändningar, som var perfekt att träna på vår gräsplätt bakom garaget! Båda två fick till det jättebra, så jag är nöjd med alla 4! :) Ska bli kul att se Emma och Karussell på tävlingar nu under hösten, tror det kommer gå riktigt bra!
 
En "gammal " bild på Mig och Diggan!
 
// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0