Jennifer.

Idag lånade jag ut Clea till Emmas kompis Jennifer som var här på besök. De var ute och red i skogen här omkring ett tag. Tror att Jennifer gillade Clea rätt bra, och det passade även mig ypperligt för jag har haft ont i ryggen ett par dagar. Igår var det en riktig pina att rida, ryggen värkte så jag kunde varken rida lätt eller sitta ner så jag fick stå i lätt sits hela tiden (förutom när vi skrittade). Så en vilodag för min del var nog bara bra, samtidigt som hästen fick motion! Clea skötte sig super och både Emma och Jennifer verkade nöjda, så alla var nöjda och glada :)
 
 
Innan avfärd!
 
 
//Camilla

Kommentarer
Postat av: JenniferTännström

De va en lyckad dag och hade jätte roligt :D

Svar: :D vad bra!
None None

2012-08-03 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0