Vill ha...

Har på senate tiden kommit på att jag skulle behöva ett par nya ridstövlar, mina funkar ju men de börjar bli lite slitna och dessutom är de egentligen lite stora för mig (inte lätt när man har minifötter...) Samtidigt har jag lite beslutsångest om jag ska köpa ett par gaiters istället..!? Hmm... Ett par nya ridbyxor skulle också behövas, men jag tycker det är så svårt att köpa så därför drar jag mig lite för det...

  

Men prio ett är ändå ett nytt träns till Clea, verkligen välbehövligt. Kom på att jag nog ska ta Diggans träns till henne och så får hon ett nytt istället. Diggans är ändå rätt nytt och inte så värst mycket änvänt, tror det skulle passa bra på Clea och så får Diggan ett mörkbrunt träns, det skulle hon bli jättefin i! Hur som helst får shoppingen vänta tills efter den 25:e (det är ju iofs bara några dagar kvar tills dess). Synd att det är så dyrt med ridutrustning, annars hade jag lätt kunnat köpa en halv ridsportsbutik! Skulle nog kunna komma på en hel lista med grejer som jag behöver, och även en hel del som jag vill ha just bara för att! :) 




//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0